شناسهٔ خبر: 174154 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

حمایت معاون اسبق شهرسازی و معماری از «مالواجرد»

پیروز حناچی معاون اسبق شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی با یادآوری قانون گرایی «فرزانه صادق مالواجرد» وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی بیان کرد: ایستادگی و شهامت خانم صادق در معاونت شهرسازی در برابر اعمال نفوذها و دفاع وی از حقوق عموم مردم در کارنامه وی درج شده و حسن سابقه ارزنده‌ای به شمار می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، پیروز حناچی معاون اسبق شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی درباره فرزانه صادق مالواجرد گفته است؛ مدیرانی توانایی ایجاد تحول در حوزه‌های کلان اقتصادی را دارند که نسبت به آن حوزه شناخت لازم را داشته باشند و با ایستادگی و توان مدیریتی بالا به چالش ها ورود کنند.

شهردار اسبق تهران با ذکر خاطره ای از مرحوم مهندس کازرونی وزیر اسبق مسکن و شهرسازی افزود: مرحوم کازرونی اظهار می کردند باید به دنبال مسئولانی باشیم که برای اجرای برنامه های اصولی و صحیح و مواجه شدن با چالش ها شهامت داشته باشند، طوری که رگ گردن آنها ورم کند ولی عقب نشینی نکنند؛ به اعتقاد من، خانم صادق از جنس چنین مدیرانی هستند.

حناچی تصریح کرد: خانم صادق از جمله مدیرانی هستند که پله های ترقی را از لایه های پایینی وزارت راه وشهرسازی از کارشناسی تا مدیرکلی و معاونت شورای عالی معماری و شهرسازی پیموده اند بنابراین ایشان از جنس بدنه این وزارتخانه هستند و ساختارهای این مجموعه را به خوبی می شناسند.

معاون اسبق وزارت راه و شهرسازی در ادامه با تاکید بر نگاه علمی خانم صادق به موضوعات و مسائل بخش هایی که در آنها فعالیت داشته است، افزود: یکی از ویژگی‌های مثبت خانم صادق باور و اعتقاد راسخ ایشان به رویکردهای کارشناسی برای حل مسائل حوزه راه و شهرسازی است و این ویژگی می تواند گره گشای بسیاری از چالش های این حوزه باشد.

وی خاطرنشان کرد: قطعا به دلیل بزرگی وزارت راه و شهرسازی نمی توان فردی را پیدا کرد که در تمام حوزه های این وزارتخانه از مسکن و زیرساخت های عمرانی گرفته تا شقوق مختلف حمل و نقل، صاحب تخصص باشد اما خانم صادق می تواند با مدیریت کارشناسانه و استفاده از نیروهای متخصص در هر حوزه، تمام این مجموعه بزرگ و متنوع را به خوبی مدیریت کند.

حناچی با یادآوری قانون گرایی مالواجرد بیان کرد: ایستادگی و شهامت خانم صادق در معاونت شهرسازی در برابر اعمال نفوذها و دفاع وی از حقوق عموم مردم، در کارنامه ایشان درج شده و حسن سابقه ارزنده ای به شمار می رود.